sellest saaks kõva weekndi stiilis kaveri või ka ehk drägremixi

10/22/2014

su rinnanibud
need väiksed nibud
need pisi pisi pisi pisi pisi nibud
su väiksed nibud
need armsad nibud
need musi musi musi musi musi nibud

avalda nüüd palun oma saladus
kui su särgi alla pääsen – kadund vabadus
kenad pisikesed pringid rinnad segi viivad pead
muud ei taha ja ei vaja
siin on kõik millest tean
sinu rind, mille nimel elan
see on eksistentsi kroon
need on mu jumal ja mu õnn
neist end mälukasse joon
pole päeva, pole ööd, surm ei häiri mind
hallanud on olluse su kena kumer rind

ma lakun tibu
su väikest nibu
su nõnda nõnda nõnda nõnda pisi nibu
sa käpid tibu
ta väikest nibu
teil nõnda nõnda väiksed väiksed roosinibud

kõik mida soovin on minu käes
kinnisidee on haarand – sind vaid näen
pole aega, pole ruumi, käsil neljas dimensioon
neid soovin ja vajan ning end ohvriks toon

sind näinud küllalt, tean mis sul on, siiski soovin veel
sest eemal olles kauem üksnes sind on täis mu meel
ei jäta enne järele kui uuesti sind saan
tean et tahan üksnes sind ja kohe saama pean
just sind
tahan siin ja veel
just sind
vajan siin ja veel
ei päeval ööl saa rahu, peas on kinnisidee
sinu järgi mul on janu, vajan sind üha veel
just sind
tahan siin ja veel
just sind
vajan siin ja veel

ei muud ei taha vajan õhuna
annan otsad kui pean olema nendeta
mm sind ei jäta eales sest et oled minu tibu
täitmatu olen sest mul käes on sinu ..
ma lakun tibu
su väikest nibu
su nõnda nõnda nõnda nõnda pisi nibu
sa käpid tibu
ta väikest nibu
teil nõnda nõnda väiksed väiksed roosinibud

(praktiline armastus, must q, v. tomiste, r. kahr, k. kose. 1995.)

(weeknd)

Leave a Reply

