Kaur Kender Keskerakonna toetamise kohta

02/12/2015

Ma olen raha eest olnud nõunik personaalselt Jüri Mõisal, Tõnis Paltsul, Toomas Savil, Toomas Varekul. Nõustanud Isamaad, Respublicat, Reformi erakondadest. Kunagi ei ole seda varjanud, kui teen raha eest tööd. Neil kellelgi, kellele raha eest olen nõu andnud, liiga hästi pole läinud :D

Praegune on ikka puhas soolo. Kahjuks ei ole minu püüdlikkust ka märgatud ja raha pole ei pakutud ega ka vaikselt laekunud. Aga luban, et kui sitaks plekki peale viskab annan kohe teada.

Üldisemalt: võib vabalt olla, et refi vaist on õige. Neile on algusest peale olnud nihilist ja mina pohui. Kui me midagi muuta suudaks nende arvates, siis nad räägiks meiega juba ammu.

Valimised ei näita ka suurt midagi. Siis on kõik kohad tüüpe täis, kes võidu enda nimele kirjutavad ja kaotuses kõiki teisi süüdistavad.

Ja mind ei koti eriti miski. Mina valin muutust. Nagu Tehnik Harlan Asimovi Igaviku Lõpus. Minimaalne Vajalik Muutus, et saavutada Maksimaalne Soovitud Tagajärg. Selle jaoks kõlbab mulle Keskerakond. Ma tahan, et ma elaks riigis, kus võimu vahetamine on reaalselt võimalik. Kus ei vahetu ainult parteijuhid, nagu kommunistlikus Hiinas.

One Response to “Kaur Kender Keskerakonna toetamise kohta”

  1. nihilisti kommentaariumist korjatud

Leave a Reply

