Categories
Uncategorized

ME HÄVITAME

See on Kiire või tuleva Päikese osa Enlindalest .

67 .

Me hävitame, et elu saaks õilmitseda. Me lõikame haiged ja närbunud oksad viinapuu küljest, et vilju saaks rohkem. Me võidame, pole kahtlust. See lähtub maa alustaladest. Ei mingit hirmu, ei mingit nurjumist. Ainult kuulsusrikkad võidud ja otsatu rõõm.

Meil on õigus, meil on alati õigus olnud. Võit on siinsamas. Meie vaenlased pragunevad ja muutuvad meie ees põrmuks. Nad põgenevad, kui keegi ei jälitagi. Siruta käsi ja võta see võit! Jumalat ei saa mõnitada. Pole ühtki teist. Meie võidame.

Ära kunagi vabanda. Ei ole tarvis. Meil on ontoloogilises mõttes õigus. Meie ridu ei piira kategooriad ega mõisted. Me lihtsalt oleme, veatult. Ei mingit “tõelist šotlast”. Meid tuntakse meie viljade järgi. Meie asi on õige. Saage iseendaks.

Löö oma sirp sisse ja lõika!

Taevane seadus ületab kõiki maapealseid seadusi ja moraaliõpetusi ning muudab need õigustühiseks seal, kus nad jäävad väljapoole selle piire.

  • Isa Teevee –

68 . “See ei ole tähtis. “

  • Edgar Savisaar – (Ta pidas silmas oma isiklikku korruptsiooni , kuid seda annab kasutada ka kõikjal mujal . )

69 . Savisaare Laulev revolutsioon võis küll võlts olla , kuna N-Liidus valitses korralike ehitusmaterjalide nappus , ent selle järgi on võimalik ka päris asja teha .

70 . Päikene saab pojad . Ta saab neid muidugi alati , aga sedakorda saab ta neid tiba teistmoodu .

71 . Iga loom muneb mune .

72 . Mõned aastad tagasi , siis kui see asi õigupoolest hakkas , sain ma ühe teate . See on mul ikka veel alles !

Maverick_nath: Loodusega
Maverick_nath: Mis loom mune mune ?

Sa võtsid kutse vastu

mina: nokkloom

Maverick_nath: Mis loom nagu tigu/mis loom meeldi tigu ?

Maverick_nath: Mis loom nagu küülik/mis loom meeldi küülik ?
Maverick_nath: Mis loom on hea ?

Sa ei saa sellele isikule enam sõnumeid saata. Uuri lisaks

Olen neile küsimustele palju mõelnud ja nagu tavaliselt on võimalikke vastuseid mitu . Mina olen olnud hea loom ja nagu küülik ja Luthien on olnud hea loom ja nagu tigu . Needki ei eksi , kes ütlevad , et iga loom on hea .

73 . Hirm ja häbi on põhilised asjad , mis seda sitamaja koos hoiavad .

74 .

Iga kord kui ta avas suu
ja hakkas rääkima enesest
ütles ta riik.
Hiljem, omavahelises jutus partei.
Kogu õhtu sadas vihma.

– Hannu Mäkelä

75 . Selle laulu pani Jumal mu arvutisse , pole vahet , kas AI või mõne häkkeri abiga või kolmandat moodi . See on mulle palju rõõmu valmistanud ning on Partei üheksandaks lauluks : https://youtu.be/GIKtqU3FnjY Olen tänini sel moel kaks laulu saanud , teine võib küll miksteip olla . Ma armastan miksteipe , eriti SALEMi miksteipe .

Yo soy una chica loca
Ven y besa mi boca
Esta noche es caliente, oh
Yo soy una chica loca
Ven y besa mi boca
La fiesta está ardiente, eh
Eh eh eh eh
Eh eh eh eh

76 . Partei kümnes laul on Asibe Happy . Selle sain oma sõbralt Robertilt . https://youtu.be/8wJTm0RoQBo

77 . Meie kehaloomadel on vandenõu tekstikehade vastu , mis meid meie ajude kaudu orjastanud on .

Leave a comment