Categories
Uncategorized

PALJUD IMESTAVAD

See on parteidiskursuse või Enlindale Täheosa. Elbereth a Gilthoniel !

45 . Paljud imestavad — miks jätan mina oma komadele ja punktidele nõnda palju ruumi . Niimoodi kirjutavad haldjad ja iga tühik tähistab armastust . Ka preili Weil ütleb : ” Seal , kus midagi pole , loe , et armastan Sind . ” Tühik pole muidugi eimiski vaid lihtsalt selle sümbol . Aga ka iga kirjatäht on lihtsalt sümbol .

46 . Parteidiskursuse nimi on Enlindale .

47 . Mu armsam ütleb ” No love lost ” . Mina ütlen ” Kogu su armastus naaseb ” , mis on põhimõtteliselt seesama .

48 . Me oleme igatsus ( see lasub meie peal . )

49 .

| NEILE , KEDA SEE PUUDUTAB :

Sina oled mu riik .
Sina, mu rahvas .
Mu tulevik sina
Ja Sina mu liider

Sa oled partei

MIS EHITUSJÄRGUS  ||

50 . https://www.youtube.com/watch?v=5lixrU_z35M

51 . 1 Kor 13.12
Sest nüüd me näeme nagu peeglis tuhmi kujutist, aga siis palgest palgesse; nüüd ma tunnetan poolikult, aga siis ma tunnetan täiesti, nagu minagi olen täiesti tunnetatud .

13/12 on mu armastatu sünnipäev ja see on minu lemmik Piibli kirjakoht . Pean ennastki muide korintlaseks . Korintlased on selle konkreetse Pauluse kirja adressaadid ja nende loosung on :

ME SUUDAME KÕIKE ,

mis on ka Partei kaheksandad Sõnad .

52 . Kui ma kunagi kaduma lähen , otsige Luthien üles . Ta tunneb teid ära ja teiegi saate teda tundma .

53 . Arvan , et parteiprogramm peaks koosnema Herakleitose fragmentidest .

54 . Partei seitsmes laul on Tommy Lee Sparta Step Middle Day . https://youtu.be/3JiuJJYjs9k

Leave a comment